צרפת גאה להציג:


אני בחופשת סנואובורד. כן אני יודע תפתחו עיניים כמה שאתם רוצים, "חי טוב חי טוב", וואטאבר. בכל מקרה, הצטרפתי לחבר שלי ליאור ולעוד חמישה חברים שלו בדקה התשעים, מה שיצר לא מעט בעיות אבל בסוף זה הסתדר והם לא שונאים אותי יותר מדי. דבר אחד שאף אחד לא לקח בחשבון הוא שנפלנו על "שבוע הגאווה האירופאי בסקי". כן. בהחלט. זה בדיוק מה שזה אומר. יש גם סטרייטים באתר אבל לא מעט חבר'ה מהקהילה, שניתן לזהות בקלות – בגדי הסקי שלהם זועקים. גילינו את הכיף הגדול בלרכל בעברית כשאף אחד לא מבין אותנו ואנחנו מבינים את כולם היות וכולנו יודעים אנגלית, כמה מבינים טוב צרפתית, ליאור מבין ספרדית ואני מבין קצת יפנית (שזה לא עוזר בשום צורה שהיא) .הבעיתיות מתחילה כשאתה רוצה לדבר על החברים מהקהילה ואתה נזכר שהמילים "גיי" ו"הומו" הן בינלאומיות אז החלטנו לקרוא להם "חבר'ה מהשבוע".

דבר נוסף שגיליתי הוא שכמעט כל "החבר'ה מהשבוע" הם גולשי סקי ולא סנואובורד (באמת שקל לזהות אותם), מה שמאשש את התיאוריה שלי ממזמן לגבי סקיירים- רובם שייך לקהילה (ואני מקווה שאני לא מעליב אף אחד, לכן אמרתי רובם). בסופו של דבר בחופשות סקי לכולם כואב התחת- לסנואובורדרים כי הם נופלים עליו הרבה ולסקיירים כי… טוב אין טעם להרחיב.

גייסקי

גייסקי

בכמה מהערבים רצינו לצאת וגילינו שגם באתר הזה ("טין" בצרפת) חיי הלילה לא כל כך סוערים. יש פאב אחד, "ג'ם בר", שתמיד מפוצץ אבל זה לא חוכמה כי הוא כל כך קטן ש"מפוצץ" אומר שיש בו בערך עשרה אנשים, יש פאב נוסף, "יטי", שכל פעם שנכנסנו אליו גילינו שהוא מלא גברים שבחנו אותנו בעיניים סקרניות (כנראה "חבר'ה מהשבוע") ויש את הפאב הכי רחוק שצריך לעבור מדבר שלג בשביל להגיע אליו אבל יש בו גינס אז זה שווה את זה. בפעם השניה שהלכתי אליו עם דניאל (החבר הרווק היחיד של ליאור חוץ ממני), הלכנו אליו אחרי שהג'ם בר והיטי היו כמו בכל ערב, וגילינו בו מסיבה מטורפת, צפופה באנשים (לא "מהשבוע" לשם שינוי) ועם שני דיג'ייז שאחרי שתיקלטו שרו קצת פריסטייל בעצמם. היה אדיר.

ובנושא הגלישה, שלשמה הגענו מלכתחילה- אני מבטיח פוסט נוסף עם כמה קטעי וידאו שהנציחו חלק מהשטויות שעשינו. אגב, אנחנו כולנו עדיין שלמים אבל מחר זה יום הגלישה האחרון- הזמן הכי טוב לעשות בו שטויות…

 

נ.ב.

האוכל הצרפתי מלא שמן וחמאה. הזמנתי צינתור מראש.

נ.ב. 2

באותו נושא- החבר'ה של ליאור החליטו שהם עושים בינהם "מירוץ לעבר התקף לב". אניע מחוץ לתחרות ונחשב אפילו הכי בריא בחבורה כי אני אוכל כשר (זה כבר מוריד את הבייקון ואת כמויות החמאה שנשפכות על הבשר) אבל ליאור חזק במירוץ.

 

רן גרינפלד – לא " מהשבוע"
מחוץ לדירה

Tags: , , , , , ,

, , , , , ,

  1. אין תגובות.
(will not be published)
  1. No trackbacks yet.