ארכיון של נובמבר, 2009

חיפשתי מלוכה, מצאתי אסונות

משהו מוזר קורה במדינה כבר כמה ימים. זה התחיל בכמה רכבות שהגיעו בזמן והעלו את החשד שלי, המשיך עם זה שהחזאים אמרו שירד גשם ובאמת ירד גשם, אבל כשהפועל תל אביב ניצחו אתמול את פ"ת 7-1 פה כבר הבנתי שחזון אחרית הימים מתגשם. זה צירוף מקרים גדול מדי שכל הדברים האלה קורים באותו הזמן וכמו שאני תמיד אומר- היקום מוצא דרכים להשלים את עצמו, מה שאומר שבטח יקרו דברים שיקזזו את כל העסק הזה. אני לא אומר שיקרו אסונות אבל בטח הרכבת תאחר פי שתיים, תהיה שנת בצורת והפועל לא תיקח אליפות ורק אז זה ירגיש כמו שנה נורמלית…

אבל תכל'ס, באמת הגיע הזמן שירד פה גשם. כבר שנים שלא ראינו פה חורף נורמלי במדינה הזאת וכשאין גשם דברים רעים קורים. התאוריה של אפקט הפרפר עובדת גם כאן: אין גשם – יש בצורת – רוצים שנשלם יותר כסף. או אם תרצו: אין גשם – ישראל מתייבשת – אנחנו רואים את בר רפאלי מתקלפת (וזה באמת כבר מוגזם). אז לכל מי ששכח איך נראה גשם צרפתי תמונה:

ככה זה נראה

ככה זה נראה

אפרופו אסונות, אני רואה בכל חור פרומואים לסרט האסונות 2012. אני לא מצליח להבין למה הם מפרסמים את זה כבר עכשיו? אני לא מתכוון לחכות עד 2012 לראות אותו. חוץ מזה כל סרטי האסונות הם אותו דבר. כמה פעמים אפשר לראות את האמפייר סטייט בילדינג מתפוצץ ואת פסל החירות שוכב על המים? נראה לי שדי מיצינו את זה ביום השלישי לא? בכלל אני לא מצליח להבין איך כל האסונות תמיד פוקדים דווקא את ניו יורק. שלא תבינו לא נכון, אני חולה על העיר הזאת אבל זה כבר נהיה מוגזם תמיד לראות רק אותה בסרטים האלה. איך חתיכה קטנה מהאסטרואיד בארמגדון עפה ישר למנהטן? למה החייזרים מחליטים להשמיד דווקא את הקרייזלר בילדינג? ומה לעזאזל יש לגודזילה לחפש שם? גרין קארד? איך היא עשתה את כל הדרך מיפן, דרך חצי כדור ועד לניו יורק מבלי אפילו לעצור לאיזה קונקשן? די כבר!

שיט. ידעתי שהייתי צריכה לפנות שמאלה באלבקרקי

שיט. ידעתי שהייתי צריכה לפנות שמאלה באלבקרקי

ותמיד מוצאים איזו שטות מגוחכת כמו זן חדש של יתושים שזה מה שמציל את האנושות בסוף. די, אם אין לכם סוף הגיוני פשוט תעשו סוף טרגי. פעם אחת תנו לנו לראות סרט אסונות שכל העולם מתפוצץ בסוף מה איכפת לכם? זה לא אמיתי. אני גם בטוח שאם באמת היה מגיע סוף העולם אז בישראל זה היה נראה כמו כל דבר שקורה בישראל- מצ'וקמק. היינו רואים את כלבו שלום נופל, את הכנרת מציפה את עין-גב ואת באר שבע הופכת לשממה. וואוו… אתם מבינים? בארה"ב קורסים שני בניינים עצומים ובארץ הדבר הכי קרוב שאנחנו מקבלים זה גשר שמתרסק לתוך הירקון…

בקיצור, עזבו אותכם מכל הסרטים האלה, אנחנו לא מפחדים מרעידות אדמה וטורנדואים למינהם ובטח שלא ממפלצות יפניות וקופי ענק. יש לנו מספיק את אחמדיינג'אד וג. יפית על הראש.

 

נ.ב.

ובמסגרת האסונות – אפי השתכר השבוע, התעלף ופתח את הראש במסיבה של חבר שלו בקריית חיים. אסור לתת לו לשתות, כל פעם שהוא שותה קורה איזה משהו רע… אפי למה???

רן גרינפלד – נביא זעם
הדירה

, , , , , , ,

אין תגובות

יצאתם חומוס

השבוע ראיתי ידיעה בעיתון לגבי שיא גינס של צלחת החומוס הכי גדולה בעולם. השיא שייך ללבנון ובישראל החליטו להתנקם ולהחזיר את השיא לישראל. אני אוהב שיש ידיעות ברומו של עולם בעיתון (כן, אני יודע שגם הפוסטים שלי הם לא בנושא שלום עולמי אבל מהעיתון אני מצפה ליותר). בואו נתנקם בלבנונים!!! בואו כולנו נירתם למען המטרה החשובה והפטריוטית הזאת של ליצור את צלחת החומוס הגדולה בעולם וככה, רק ככה, נצליח להשפיל את לבנון ולהראות לה מי המדינה החזקה ביותר במזרח התיכון!!!

בכל אופן זה גרם לי לתהות, איך דבר כזה בכלל יכול להיחשב כשיא? מה זה השיאים המטופשים האלה? אני מבין שיאים כמו האיש הזקן בעולם או האיש הגבוה בעולם או אפילו השיא שקרלוס טבז שבר של הבן אדם המכוער בעולם אבל הנקניקייה הכי גדולה? הסנדוויץ' הכי ארוך? צלחת החומוס הכי גדולה??? מי בכלל יאכל את הדברים האלה? ברגע שתימצאו את הבן אדם שיאכל את הצלחת הזאת אז זה יהיה שיא (אולי תומר יכול). שיא שבן אדם יכול לקום בוקר אחד ולשבור אותו כי בא לו לא יכול להיות שיא. אני מחר אלך ואשנה את השם שלי ל"רן קרנף גרשון תפוחים סקראבס דוריטו'ס בירה פרנץ פרדיננד צ'קלווה זריף לוי פרידלנדר עדיקא צ'יקמוק גרינפלד" ואשבור שיא גינס.

טוב, סיימנו עם זה. עכשיו לסוגיית ההתחממות הגלובלית

טוב, סיימנו עם זה. עכשיו לסוגיית ההתחממות הגלובלית

ספר השיאים של גינס הוא סתם אילתור. הרי שיאים אמיתיים נשברים באולימפיאדה כשאסיין בולט רץ או כשמייקל פלפס שוחה או כשישראלי כלשהו מגיע למקום ה-17 אבל אצל גינס אנחנו מקבלים רק שיאים מטופשים שאפשר באותה המידה לקרוא ב"הידעת" של בזוקה. ספר השיאים של גינס הוא בעצם גביע הטוטו של השיאים. את שניהם מתעקשים לחדש כל שנה, שניהם לא מעניינים אף אחד ושניהם משעממים כמו אבירמה גולן.

ומי אלה האנשים שקונים את הספר הזה בכלל? זה כמו המעריצים של האירוויזיון, שזו גם תחרות מיותרת באותה מידה. היום הגענו למצב שזמרות ישראליות מגיעות לפלייליסט בחו"ל ואמנים כמו התפוחים כובשים את אירופה, אז למי איכפת מהתחרות המגוחכת הזאת שכולה מלאה בפוליטיקה? את רוב האנשים הנורמליים כנראה שזה לא יעניין. ועדיין יש את האנשים שצופים בה בעקביות, את האנשים שייקנו את ספר השיאים ואת האנשים שיילכו לעודד את הפועל פתח תקוה בגביע הטוטו (בכוונה אמרתי הפועל פתח תקוה כי למכבי פתח תקוה לא יהיו אוהדים אפילו אם הם ייקחו את ליגת האלופות).

חדש בחנויות: תחתית מעוצבת לכוס קפה

חדש בחנויות: תחתית מעוצבת לכוס קפה

 

נ.ב.

מעניין מה שיא גינס בשתיית גינס. בטח הבן אדם שמחזיק בשיא מחזיק גם את השיא של ההשתנה הרצופה הכי ארוכה.

נ.ב. 2:

השיא שלי זה 4.5 ליטר בערב, שזה מוזר כי ליטר מים אני לא מסוגל לשתות… סתם שתדעו.

רן קרנף גרשון תפוחים סקראבס דוריטו'ס בירה פרנץ פרדיננד צ'קלווה זריף לוי פרידלנדר עדיקא צ'יקמוק גרינפלד
הדירה

, , , , , , , , , , ,

אין תגובות

בעברית זה נשמע פחות טוב

חזרנו!!!

אחרי תקופה ארוכה שבה הזנחנו מעט את הבלוג (מתומר ואפי זה היה צפוי אבל אפילו רן נרדם במשמרת) החלטנו לחזור ובגדול עם קטע וידאו חדש!!!

כל שירי המועדונים שצצו בשנה האחרונה הובילו אותנו למסקנה שלא רק במוסיקה הישראלית המצב בקנטים ולכן החלטנו לנסות ולראות מה היה קורה אם אותם שירים היו בשפת הקודש. התוצאה מזעזעת אפילו יותר מהמקור.

תשפטו אתם:

YouTube Preview Image
הדירה

, , , , ,

אין תגובות