ארכיון של יוני, 2011

הפגנה, לא חשוב על מה

סתם נקודה קטנה לפתיחה: מי שצפה בחדשות בתקופה האחרונה יכול היה לראות את דני רופ  מגיש כתבה על גאדג'טים ומשחקי מחשב ואת דני דוטיש מגיש כתבה על אחוז השומן בגלידות. זו ההוכחה הסופית לכך שאין לחזאים עבודה בקיץ. להגיד שיהיה חם כל אחד יכול.

בימים האחרונים מדברים בארץ רק על דבר אחד – הקוטג'. כבר שכחנו לגמרי שיש לנו חייל בשבי,  אף אחד לא מתייחס למדינה הפלסטינית שמנסים להקים לנו פה מתחת לאף והכי גרוע – אנחנו מתעלמים לחולטין מרפורמות התחבורה והחניה שמשבשות לנו את החיים. מה כל כך חשוב בגבינה המעפנה הזאת עם הגושים שהיא עוצרת ככה מדינה שלמה מלכת? זה חייב להיפסק. מה שהכי נחמד זה שהפתרון של ביבי זה לייבא את הקוטג' מחו"ל. אני בטוח שמדינות זרות ישמחו לעשות קופה על הגבינה הזאת שרק פה אוכלים אותה.

על זה כל הבלאגן?

ואם כבר ייבוא צריך לבדוק מה אנחנו יכולים לייצא בתמורה. עושה רושם שהמוצר הכי מבוקש השנה באירופה הוא שחקני כדורגל ישראליים. משום מה ענף הייצוא לא פרח ככה שנים, כל שחקן שמשחק עונה או שתיים בליגה מוצא את פתאום באיזו ליגה זניחה באירופה. הסוכנים הופכים את השחקנים שלנו ליותר גדולים ממה שהם ואחר כך הליגה שלנו נשארת בלי שחקנים, המחירים של השחקנים עולים יותר והקבוצות משקיעות סכומים גבוהים יותר על שחקנים ששווים הרבה פחות והליגה רק הולכת ונעשית יותר גרועה. מצד שני במדינה שבה מחיר הקוטג' מגביה שחקים איך אפשר לצפות שדברים אחרים לא יעלו יותר?

אני רוצה לחזור רגע לנושא החניה. בזמן האחרון אלי ישי עושה את כל מה שהוא יכול על מנת להפוך לנבל-על של המדינה הזאת. אחרי החוק שאוסר מכירת אלכוהול אחרי 11 בלילה ומאפשר לשוטרים לשפוך לאנשים את הבירות בים ובפיקניקים, אחרי האכיפה המוגזמת של חוק העישון שמענישה כל אדם שנתפס עם סיגריה בפאב לשלם 1000 ש"ח, הדבר הבא הוא למנוע את זיהום האויר בתל אביב ע"י צמצום מקומות החניה פי 5 (!). בעוד שורות אלה נכתבות רחובות שלמים הופכים מכחול-לבן לאדום-לבן וזה לא שיש תחבורה ציבורית טובה מספיק בשביל לכפר על כך וקטנוע לא בא בחשבון עם המחירים של הביטוח. בקיצור אנחנו ממולכדים מכל כיוון, העיקר שאלי ישי מרוצה. אבל עזבו אותכם, בואו נתעסק בקוטג'.

נבל-על

נ.ב.

שמעתי שהמחיר של ארטיק שוקובו עלה, בואו נבעיר צמיגים!

נ.ב. 2

גיליתי שאם מחפשים בתמונות בגוגל "לקס לותר" מוצאים שם תמונה שלי. מפחיד!

רן גרינפלד – האיש ללא תג מחיר
הדירה

, , , , ,

אין תגובות

איפה היינו?

טכנופוב ורע לו

בחמישי שעבר חזרתי הביתה וגיליתי שהמחשב שלי מת. זה מסוג הימים שאני מצטער שיצרתי לעצמי טכנופוביה. הרי אם הייתי רוצה כנראה שהייתי מבין במחשבים קצת יותר ולא הייתי נאלץ לפרמט את המחשב. אני שונא לפרמט את המחשב. תומר, לעומתי, אפילו אוהב ועושה את זה אחת לכמה זמן. אף פעם לא הבנתי איך בן אדם שפוי יכול ליזום פירמוט של המחשב שלו. תמיד כשאני נאלץ לפרמט את המחשב אני מרגיש כאילו הגעתי הביתה וגיליתי ששדדו אותי. כל פעם שאתה נזכר במשהו שאבד אתה מתבאס ואתה הכי מתבאס בגלל הדברים שאתה לא מצליח להיזכר בהם. בכל מקרה, היה לי גיבוי לרוב הדברים.

טוב, לא צריך להגזים

אנריאליטי

לא יודע אם יצא לכם להיתקל בתוכנית החדשה – חי בלה לה לנד. מדובר בתוכנית שבה לקחו כמה זמרים מזרחיים ונתנו להם לגור בוילה בלוס אנג'לס, ככל הנראה עם משימות ופרס מסויים לזוכה. לא התעמקתי כל כך במה מדובר אבל אני חייב לציין שמגיע להם צל"ש. לקחת את זהבה בן ולתת לה קורת גג במשך חודש וחצי זה מעשה צדקה. בהחלט כל הכבוד. מצד שני הם כנראה מנסים להוכיח ששום דבר לא בא בחינם ושיכנו שם ביחד איתה עוד כמה זמרים (שלרובם אין אפילו שיר אחד ברזומה) ובינהם לא אחרת מאשר אחותה התאומה והאוייבת הנצחית של זהבה – אתי לוי. מה שבטוח – מעניין לא יהיה שם.

חידה: נסו לזהות יותר משני זמרים

עין יהודי

ואם כבר בזמרים מזרחיים עסקינן – לא יכולתי לעבור בשתיקה על המקרה המביך של ישי לוי בגמר הגביע כשטעה במילות ההמנון. כמובן שכשאין ארץ נהדרת ותוכנית המערכונים היחידה שיש כרגע לא מעלה אפילו חיוך – אני חושף בפניכם את הטרנד החם הבא – קורס ללמידת ההמנון:

YouTube Preview Image

נ.ב.

עוד בנושא מוסיקה – ג'ניפר לופז חזרה מהמתים ואני חושב שהיא יצאה קצת לא בסדר. במזנו כשהיא נעלמה היא העלימה ביחד איתה את הראפר ג'ה רול (ששר איתה חלק מהלהיטים בזמנו) ועכשיו היא חזרה לתודעה אבל לא החזירה אותו איתה. לא יפה ג'ניפר.

רן גרינפלד – מורה דרך
הדירה

, , ,

אין תגובות