ארכיון של אפריל, 2011

מי ברכב מי ברגל (ומי לא ברכבת)

רכבת ישראל עשתה השבוע צעד נוסף בדרכה להיות הגוף הבזיוני ביותר בארץ (דווקא החזאים דייקו יפה השנה ומתרחקים מהתואר המפוקפק הזה). למי שלא היה בארץ אעדכן שבשבוע שעבר שתי רכבות התנגשו בינהן לאחר שנסעו על אותה מסילה. למזלנו היו רק נפגעים קל. השערורייה הגדולה יותר שנבעה מכך היתה שברכבת הודעיו שכל הקוים מתל אביב צפונה יהיו מושבתים לפחות עד סוף היום. מה שהם שכחו להוסיף הוא שבמקרה באותו השבוע היו עבודות תשתית ברכבת ולכן כל הרכבות מתל אביב דרומה היו מושבתות. מה שמשאיר אותנו עם הרכבת לכפר סבא. איזה מזל, לפחות לכפר סבא אפשר להגיע. אה נכון, שכחתי שגם אפשר לעצור באמצע בפתח תקוה – העיר האטרקטיבית ביותר בארץ! כמעט כל מי שאני מכיר אמר לי שהוא חולה על העיר הזאת ושיש שם כל כך הרבה מה לעשות (יכול להיות שאני מתבלבל עם ניו יורק, אני לא בטוח).

עוד יום של חול בארץ הקודש

יכול להיות שרכבת ישראל עשו את הכל מתוך התחשבות בחיילים. הם השביתו את כל הרכבות דווקא ביום חמישי וכך כל החיילים שחוזרים הביתה יכלו לישון במשך שעות באוטובוס בפקקים. אכן נחמד מצדם.

ומה עוד היה השבוע? מכרו לנו סיפור ש-19,000 אנשים השתתפו במרתון תל אביב הראשון. אני טוען שזאת פיקציה. לא הגיוני שכל כך הרבה אנשים רצו מרתון. אני לא מכיר אפילו בן אדם אחד שמסוגל לזה. לדעתי 90% מהאנשים שנספרו אלה בסך הכל אנשים שלא היתה להם רכבת הביתה אז הם החליטו לרוץ הביתה במקום.

מסתבר גם שהזוכה במקום הראשון היה בחור קנייתי. אני מנסה להבין מה עשינו בזה? הרי כל הרעיון היה להראות שגם בתל אביב יש אנשים שיכולים לנצח מרתון ובסוף בחור מקנייה ניצח. זה כמו בתחרות היפה והשמנה: עושים תחרות מלכת היופי של הנשים השמנות על מנת להראות שלא חסרות גם נשים שמנות יפות ובסוף זאת שתמיד נבחרת היא הבחורה הכי פחות שמנה מכל המתחרות. שוב, מה עשינו בזה? אבל העיקר הכוונה לא, אני בטוח שכל מי שרץ במשך ארבע שעות נהנה מכל רגע.

הפחות שמנה והיפה

לסיכום, בקצב שבו התחבורה שלנו עובדת בארץ כנראה שהדרך היחידה להגיע ממקום למקום היא ברגל.

נ.ב.

אם יש כל כך הרבה אנשים שמסוגלים לרוץ ככה, למה כל שחקני הכדורגל בליגה הם דווקא האנשים שלא מסוגלים לרוץ?

רן גרינפלד – לא שמן ולא יפה. בעצם כן יפה.
הדירה

, , ,

אין תגובות