ארכיון של דצמבר, 2010

הפינה לשיפוטכם

לפני כשנה אפי ואני העלנו מערכון שבו אנחנו מתרגמים את שירי המועדונים המעצבנים של 2009 בעברית. בין השירים היו כמובן "פרצוף פוקר", "עושה אותך כמו טנדר" ו"יש לי תחושונת". לפני כחודש המערכון שודר בטלויזיה לראשונה בתוכנית צינור לילה וכמות הצפיות של הקטע עלתה משמעותית.

השבוע עלתה העונה השמינית של ארץ נהדרת והם החליטו לעשות משהו דומה. הנה הקטע:

http://www.mako.co.il/tv-erez-nehederet/season8-articles/Article-afd295deb3a1d21006.htm&sCh=f548e341afefc210&pId=786102762

יכול להיות שזו גניבה אומנותית ויכול להיות שסתם נחת עליהם הרעיון לתרגם את השיר, שנה אחרי שאנחנו עשינו זאת. בכל maאופן נפרגן להם ונגיד שהקטע אכן היה מצחיק מאד, אבל כמו שהבטחנו לפני הרבה זמן- הנה הגרסא שלנו לשירים המתישים של שנת 2010:

YouTube Preview Image

תבלו.

נ.ב.

גם אם קרה מצב שבו ארץ העתיקו מאיתנו (למרות שאני לא מאמין) כבוד לא? ואם לא אז סתם נחמד לדעת שחשבנו על זה הרבה לפניהם.

רן גרינפלד – מתורגמן סדרתי
הדירה

, , , ,

אין תגובות

חוות אחיות

בשבוע שעבר קראתי בוואיי-נט כתבה שהטרידה אותי במעט. מסתבר שאתי לוי חזרה לחיים ואפילו מוציאה סינגל חדש. לכל מי שלא יודע במי מדובר – אני מצדיע לכם, ובכל זאת אסביר שמדובר באחותה התאומה של זהבה בן. הנתון היותר מזעזע בכל הסיפור הזה הוא שעשיתי סקר קצר בעבודה שלי ונוכחתי לדעת שפחות או יותר 50% מהאנשים יודעים מי זאת אתי לוי.

בכל אופן, אני תמיד טענתי שאם יש משהו שמפחיד אותי יותר מזהבה בן הרי זו אחותה אתי לוי, משום שמדובר בשכפול גנטי מדוייק של זהבה רק שהיא אפילו פחות מצליחה מאחותה (אם אפשר לקרוא לזה כך). אשתף אותכם בטראוומת ילדות: קדם אירוויזיון 92, זהבה בן עולה ושרה את שירה "דף חדש" שזכה במקום האחרון והמכובד בתחרות ההזויה הזאת (אגב, בסוף הערב זהבה פנתה לאדון עולם וקיללה אותו) ובאמצע השיר מגיחה מאחור אתי לוי, עם בגד שחור תואם לזהבה ועליו חצאית צבעונית, ומצטרפת לזהבה. לעולם לא אשכח את הפחד שאחז בי באותה שניה שבה הבנתי שיש שתיים כאלה. האימה…

זה לא פוטושופ, זה אמיתי

בכל מקרה מאז ועד היום שתי האחיות האלו מסוכסכות האחת עם השנייה אבל מהכמה שורות שקראתי בכתבה שהיתה על אתי גיליתי שהן עדיין מסוכסכות אבל זה בסדר, כי יש בינהן קשר טלפתי. תכל'ס, מי צריך לדבר בימינו כשאפשר לתקשר טלפתית?

ובהמשך לפינתנו "למי איכפת איפה הם היום?", כנראה שהעורכים בוואיי-נט החליטו לעקוב אחריי ולהעלות באוב את כל מי שהפחיד אותי בילדותי ותוך פחות משבוע העלו עוד כתבה על זוג אחיות נוסף שאני בספק אם רבים זוכרים – האחיות יוספי. דווקא הצמד הזה הוא פחות מפחיד מהקודם ומדובר בשתי אחיות אפילו חביבות למדיי שאני מאמין שעד היום הן בקשר טוב האחת עם השנייה. הבעיה שלהן היתה אחרת – הן ייצגו את כל מה שהיה נורא באייטיז: התלבושות, הריקודים, התסרוקות וכדומה. אתם מוזמנים לצפות בהן בקטע שהעלו בוואיי-נט, מקדם אירוייזיון 91 (אם תחזיקו מעמד עד הסוף…)

YouTube Preview Image

נ.ב.

איזה מזל שנולדתי באייטיז ולא הייתי איזה Teenage מתבגר בשנים האלו. הכל שם פשוט עשוי בטעם רע. אני מניח שכשאתה חלק מזה וכל העולם הולך עם הקו הזה אז זה בסדר, אבל היום בדיעבד זה באמת היה נורא.

נ.ב. 2

אני רק תוהה מה יהיה הצעד הבא של העורכים ההזויים של וואיי-נט? כתבה על שלוה ברטי? קורות חיים של ירון חדד? עלילותיו של דורון מזר? אני יכול רק לקוות שלא.

רן גרינפלד – Duz Pua
הדירה 21

, , , ,

אין תגובות

Guess who's back?

טוב, אז נעלמנו לדי הרבה זמן (חודשיים שלמים ליתר דיוק). די הרבה דברים הספיקו לקרות בזמן הזה שלא כתבנו כלום: הדירה 21 עברה לת"א (!!!), מרחק הליכה מהג'ירף, טוני וספה ויש סניף של קרנף 10 מטר מהבית! חוץ מזה סיימנו את לימודי המשחק ועכשיו אנחנו צריכים לחפש את עצמנו: תומר החליט ללמוד באוניברסיטה שקר כלשהו, אפי עדיין ישן חצי יום ואני מחפש שינויים בכל מקום. אחד השינויים החדשים שהחלטתי לעשות הוא שינוי בלוק:

רוצים שינוי???

עד עכשיו אנשים היו מאד מקוריים וקראו לי בשמות של כל הקירחים בעולם: ברוס וויליס, רובי דואניס, לקס לות'ר, זידאן, נוסבאוום ועוד… (לפחות אני לא שמן כי דביר בנדק חזק עכשיו בשוק). היו גם עוד כמה אנשים מקוריים ששאלו אם קיבלתי על זה מליון כמו נינט. התשובה כמובן היא שלא אבל אני לא כוכב שנותן לחברת סלולר למשוך לו בחוטים (עדיין).

האמת שחשבתי לעצמי אם זה בכלל מעניין מישהו שנעלמנו ככה מבלי להגיד כלום. במחשבה ראשונה הנחתי שכנראה העולם לא עמד מלכת והסתדרו בלעדינו אבל כשחשבתי על זה לעומק הבנתי שבעצם ההעלמות שלנו העלימה איתנו גם אנשים נוספים. והנה כמה דוגמאות:

* שמעון גרשון פרש מכדורגל ונעלמו עקבותיו.

* אורן זריף כבר הרבה זמן לא איים לשלוח 237 טון אנרגיה שלילית על ירון לונדון.

* החזאים חסרי עבודה. אין טיפת גשם אז אין להם אפילו צורך להוכיח את עצמם כנגד ההאשמות שלי כלפיהם.

* המשחק האחרון שדני נוימן שידר היה במקביל לסופר-קלסיקו ולכן אף אחד לא שמע את השטויות שלו.

* ודוד כרעיים- גם ככה אף אחד חוץ מאיתנו לא מכיר אותו.

בקיצור החלטנו לחזור ולהחזיר איתנו את כל מי שנעלם ואפילו להוסיף לנו כמה שונאים חדשים.

הנה מערכון חדש שלנו, ביחד עם דניאל נחמוד, שצוחק על האנגלית של שלומי ארבייטמן:

YouTube Preview Image

 

נ.ב.

אפי עדיין ישן.

 

 

רן גרינפלד – מורה לאנגלית

 

הדירה

, , , , , , , , , , , ,

תגובה אחת