ארכיון של 10 ביוני, 2011

איפה היינו?

טכנופוב ורע לו

בחמישי שעבר חזרתי הביתה וגיליתי שהמחשב שלי מת. זה מסוג הימים שאני מצטער שיצרתי לעצמי טכנופוביה. הרי אם הייתי רוצה כנראה שהייתי מבין במחשבים קצת יותר ולא הייתי נאלץ לפרמט את המחשב. אני שונא לפרמט את המחשב. תומר, לעומתי, אפילו אוהב ועושה את זה אחת לכמה זמן. אף פעם לא הבנתי איך בן אדם שפוי יכול ליזום פירמוט של המחשב שלו. תמיד כשאני נאלץ לפרמט את המחשב אני מרגיש כאילו הגעתי הביתה וגיליתי ששדדו אותי. כל פעם שאתה נזכר במשהו שאבד אתה מתבאס ואתה הכי מתבאס בגלל הדברים שאתה לא מצליח להיזכר בהם. בכל מקרה, היה לי גיבוי לרוב הדברים.

טוב, לא צריך להגזים

אנריאליטי

לא יודע אם יצא לכם להיתקל בתוכנית החדשה – חי בלה לה לנד. מדובר בתוכנית שבה לקחו כמה זמרים מזרחיים ונתנו להם לגור בוילה בלוס אנג'לס, ככל הנראה עם משימות ופרס מסויים לזוכה. לא התעמקתי כל כך במה מדובר אבל אני חייב לציין שמגיע להם צל"ש. לקחת את זהבה בן ולתת לה קורת גג במשך חודש וחצי זה מעשה צדקה. בהחלט כל הכבוד. מצד שני הם כנראה מנסים להוכיח ששום דבר לא בא בחינם ושיכנו שם ביחד איתה עוד כמה זמרים (שלרובם אין אפילו שיר אחד ברזומה) ובינהם לא אחרת מאשר אחותה התאומה והאוייבת הנצחית של זהבה – אתי לוי. מה שבטוח – מעניין לא יהיה שם.

חידה: נסו לזהות יותר משני זמרים

עין יהודי

ואם כבר בזמרים מזרחיים עסקינן – לא יכולתי לעבור בשתיקה על המקרה המביך של ישי לוי בגמר הגביע כשטעה במילות ההמנון. כמובן שכשאין ארץ נהדרת ותוכנית המערכונים היחידה שיש כרגע לא מעלה אפילו חיוך – אני חושף בפניכם את הטרנד החם הבא – קורס ללמידת ההמנון:

YouTube Preview Image

נ.ב.

עוד בנושא מוסיקה – ג'ניפר לופז חזרה מהמתים ואני חושב שהיא יצאה קצת לא בסדר. במזנו כשהיא נעלמה היא העלימה ביחד איתה את הראפר ג'ה רול (ששר איתה חלק מהלהיטים בזמנו) ועכשיו היא חזרה לתודעה אבל לא החזירה אותו איתה. לא יפה ג'ניפר.

רן גרינפלד – מורה דרך
הדירה

, , ,

אין תגובות