לא נפסיק לשתות!


סוף סוף זה הגיע! סיינט פטריק'ס דיי (יום פטריק הקדוש, למי שמתקשה) ושוב מצווים עלינו לשתות! מיותר לציין שמדובר באחד הימים האהובים עליי, ואני מתעקש להגיד יום ולא חג כדי שאף אחד לא יבוא בטענה שאני חוגג חג של עוכרי העם היהודי. תמיד גם יהיה את ההוא שימציא שפטריק היה איזה צורר נאצי שהרג אלפי יהודים בצ'יקמוקיסטן. עזבו אותי, תנו לשתות.

תראו, זה לא שאני שם עץ אשוח בבית או מחפש ביצי פסחא והאמת היא שאני גם לא כל כך אוהב שאנשים בארץ עושים את זה (בסדר, לגבי הסילבסטר זה לגיטימי כי בסופו של דבר גם אנחנו משתמשים בספירה, ואפילו יותר מאשר בלוח השנה היהודי), אבל במקרה של פטריק, הדבר היחיד שאני עושה הוא לשבת בבר, לשתות גינס ולקבל על זה מתנות. זה בסך הכל עוד יום בשנה שנותן לי לגיטימציה נוספת לשתות, רע זה לא יכול להיות. הרי זה לא שאני הולך ומפזר תלתנים בכל מקום או מתחפש ללפרקון (גמד אירי ג'ינג'י למי שמתקשה) והולך להפוך את הצבע הצהוב של הקשת לזהב.

זה לא אני. נשבע לכם.

זה לא אני. נשבע לכם.

דווקא מי שהכי אוהב לתפוס טרמפ על החגים הלועזיים הן בדרך כלל הנשים. מבחינתן תנו להן כל הזדמנות לגרום לגבר שלהן לקנות להן מתנה והן יהיו מרוצות. זה מתחיל בט"ו באב, יום האהבה הישראלי, שמבחינת נשות ישראל הגבר שלהן צריך לפנק אותן ביום הזה (ולא להיפך חס וחלילה, כי זה יום האהבה ואהבה היא של נשים בלבד). זה ממשיך כמובן עם ולנטיינז דיי (יום האהבה הבינלאומי) – תמיד שואלים למה פורים לא בא פעמיים בשנה, אז אם יש אפשרות שיום האהבה יהיה פעמיים בשנה אז למה לא? עוד מתנה. יש כמובן את יום האישה הבינלאומי, שמשום מה כל אישה מגיל שנה והלאה יודעת את התאריך המדוייק של היום הזה, כולל כאלה שלא יודעות אפילו מתי זה 1 באפריל. ואחרון חביב- יום האם, שכבר מזמן הפך להיות יום המשפחה ועדיין אין אמא בארץ שלא תתאכזב מזה שהילד שלה לא קנה לה כלום ביום הזה. בקיצור, הכיס של הגבר הישראלי הוא בור ללא תחתית (שזה רע, בניגוד לבירה ללא תחתית) ולא נוכל לשנות את זה.

בכלל, מה הקטע של יום המשפחה? למה צריך לחגוג את זה בכלל? איך חוגגים את זה בכלל, זאת אומרת, מה מיוחד ביום הזה הרי לכולם כמעט יש משפחה. במילים אחרות, היום הזה כאילו בא כדי לגרום לאלמנות ויתומים להרגיש רע עם עצמם. אין לזה שום הסבר אחר.

אבל חברים, בואו נעזוב לרגע את המירמור ונחזור שוב לנושא שלשמו התכנסנו כאן מלכתחילה- צאו מחר לשתות גינס והרבה, גם אם זה לא טעים לכם (מה איכפת לכם, תקבלו כובע) ותעשו חיים!

כובע גינס. אין מצב שלא בא לכם לחבוש את הדבר המגוחך הזה.

כובע גינס. אין מצב שלא בא לכם לחבוש את הדבר המגוחך הזה.

נ.ב.

גינס, גינס, גינס, גינס, גינס! זה לא שאני עושה שטיפת מוח, אני סתם רוצה שאנשים שמחפשים את המילה גינס בגוגל יגיעו אלינו לפני שהם מגיעים לתמונות של האיש השמן בעולם.

רן גרינפלד – סתם שתיין, לא לפרקון
הדירה

Tags: , , , ,

, , , ,

  1. אין תגובות.
(will not be published)
  1. No trackbacks yet.