ארכיון של 10 בינואר, 2010

חקוק בעור

זהו. סיימנו. היינו שקועים עד מעל לראש עם הסרטים שלנו והדירה21.קום לא נראתה כל כך מוזנחת מאז ומעולם. האמת היא שגם הדירה עצמה. הדירה נראתה כמו אולפן עריכה מטורף שעורכים בו כמה סרטים במקביל, אבל אולפן עריכה מהמטונפים ביותר. אבל בשעה טובה, בזמן שעשינו את הפינישים האחרונים הדירה במקביל ניקתה את עצמה (ז"א, היתה פה עוזרת שהבריקה את הדירה) ואני מחזיר את רוח החיים לאתר!!! מה שכן, מכל הצילומים האלה למדתי הרבה דברים. למשל, עכשיו אני יודע מה זה צ'ימרה.

סרט. היצירה החדשה מבית הדירה 21

סרט. הדבר הגדול הבא מבית היוצר של הדירה 21

בחודש שעבר עשיתי קעקוע. למרות שעבר קצת זמן מאז, הנה כמה הערות שהיו לי בנושא:

  • החלק הקשה הוא לא שעה וחצי של כאב אלא שעה וחצי של לא לזוז ולא לדבר.
  • תכל'ס, היה נחמד אם היה לי מד התקדמות כזה כמו בהורדה מהאינטרנט. אני יכול להעביר שעות מול זה.
  • אין איבר בגוף שלי שלא נרדם במשך הזמן הזה.
  • המקעקע אמר לי שיש לי אחלה עור. למה הרופאת עור המעפנה שלי לא יודעת לפרגן לי ככה (למרות שאין לי מושג מה זה אומר)?
  • בחדר לידי עשו שיפוצים וכל הזמן שמעתי מקדחה ותהיתי כמה גדול האיש שעושים לו קעקוע בחדר הזה.
  • בסוף התהליך שמו לי ניילון נצמד ועטפו אותו בסלוטייפ ואמרו לי להחליף אותו כל שלוש שעות. אין ספק שהיום הזה הולך להצטייר בתור היום עם השטות הכי גדולה שעשיתי בחיים שלי – קניתי סלוטייפ בחנות כלי בית… בואו נגיד שהכאב של הקעקוע היה נסבל. הכבא של משיכת הסלוטייפ לא היה…
  • במשך שלושה שבועות אח"כ הייתי צריך למרוח משחה שהיתה כל כך שומנית שהיא גרמה לי להבין איך הלוייתנים הם זן בסכנת הכחדה.
אחלה עור

אחלה עור

אני חושב שקעקוע במקום שלא רואים כל הזמן זה נחמד. אתה יכול לבחור בפני מי לחשוף את זה ומתי. חוץ מזה יש מקומות שנראה לי שזה כאב בלתי נסבל לקעקע בהם כמו בית השחי, הצוואר או כמו באם באם ביגלו שקיעקע על המוח שלו. מה הפלא שהוא מת צעיר? בכלל כל המתאבקים האלה נראים כמו האנשים הכי בריאים בעולם עד שמגלים שמישהו מהם מת כי הוא נהג לאכול 7 עופות ביום (יוקוזונה למי שלא ידע את הנתון המוזר הזה). חוץ מזה שכבר בכיתה ג' ידענו שהם עושים הצגות אז איך יש אנשים שעד היום צופים בשטות הזאת? איך כשהייתי קטן לקחתי קשה את ההפסד של האלק הוגן ליוקוזונה אחרי שהוא רימה והעיף לו אבק לעיניים? מוזר שהז'אנר הזה עדיין קיים. מצד שני גם מוזר שעדיין מצלמים פרקים של היפים והאמיצים.

נ.ב.

שאלה שתמיד עניינה אותי: האם יש קשר משפחתי בין חיים ורייזור רמון?

נ.ב. 2

מה "דוינק דה קלאוון" חשב לעצמו לעזאזל??? מה הקטע של לעלות לזירה בלבוש מלא של ליצן? וטטנקה האינדיאני הדביל הזה? ופפה שנגו? חבורה של חולי נפש.

 

עד כאן הפוסט הראשון לשנת 2010.

רן "היטמן" גרינפלד
הדירה

, , , ,

אין תגובות