חוות אחיות


בשבוע שעבר קראתי בוואיי-נט כתבה שהטרידה אותי במעט. מסתבר שאתי לוי חזרה לחיים ואפילו מוציאה סינגל חדש. לכל מי שלא יודע במי מדובר – אני מצדיע לכם, ובכל זאת אסביר שמדובר באחותה התאומה של זהבה בן. הנתון היותר מזעזע בכל הסיפור הזה הוא שעשיתי סקר קצר בעבודה שלי ונוכחתי לדעת שפחות או יותר 50% מהאנשים יודעים מי זאת אתי לוי.

בכל אופן, אני תמיד טענתי שאם יש משהו שמפחיד אותי יותר מזהבה בן הרי זו אחותה אתי לוי, משום שמדובר בשכפול גנטי מדוייק של זהבה רק שהיא אפילו פחות מצליחה מאחותה (אם אפשר לקרוא לזה כך). אשתף אותכם בטראוומת ילדות: קדם אירוויזיון 92, זהבה בן עולה ושרה את שירה "דף חדש" שזכה במקום האחרון והמכובד בתחרות ההזויה הזאת (אגב, בסוף הערב זהבה פנתה לאדון עולם וקיללה אותו) ובאמצע השיר מגיחה מאחור אתי לוי, עם בגד שחור תואם לזהבה ועליו חצאית צבעונית, ומצטרפת לזהבה. לעולם לא אשכח את הפחד שאחז בי באותה שניה שבה הבנתי שיש שתיים כאלה. האימה…

זה לא פוטושופ, זה אמיתי

בכל מקרה מאז ועד היום שתי האחיות האלו מסוכסכות האחת עם השנייה אבל מהכמה שורות שקראתי בכתבה שהיתה על אתי גיליתי שהן עדיין מסוכסכות אבל זה בסדר, כי יש בינהן קשר טלפתי. תכל'ס, מי צריך לדבר בימינו כשאפשר לתקשר טלפתית?

ובהמשך לפינתנו "למי איכפת איפה הם היום?", כנראה שהעורכים בוואיי-נט החליטו לעקוב אחריי ולהעלות באוב את כל מי שהפחיד אותי בילדותי ותוך פחות משבוע העלו עוד כתבה על זוג אחיות נוסף שאני בספק אם רבים זוכרים – האחיות יוספי. דווקא הצמד הזה הוא פחות מפחיד מהקודם ומדובר בשתי אחיות אפילו חביבות למדיי שאני מאמין שעד היום הן בקשר טוב האחת עם השנייה. הבעיה שלהן היתה אחרת – הן ייצגו את כל מה שהיה נורא באייטיז: התלבושות, הריקודים, התסרוקות וכדומה. אתם מוזמנים לצפות בהן בקטע שהעלו בוואיי-נט, מקדם אירוייזיון 91 (אם תחזיקו מעמד עד הסוף…)

YouTube Preview Image

נ.ב.

איזה מזל שנולדתי באייטיז ולא הייתי איזה Teenage מתבגר בשנים האלו. הכל שם פשוט עשוי בטעם רע. אני מניח שכשאתה חלק מזה וכל העולם הולך עם הקו הזה אז זה בסדר, אבל היום בדיעבד זה באמת היה נורא.

נ.ב. 2

אני רק תוהה מה יהיה הצעד הבא של העורכים ההזויים של וואיי-נט? כתבה על שלוה ברטי? קורות חיים של ירון חדד? עלילותיו של דורון מזר? אני יכול רק לקוות שלא.

רן גרינפלד – Duz Pua
הדירה 21

Tags: , , , ,

, , , ,

  1. אין תגובות.
(will not be published)
  1. No trackbacks yet.